Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.

Casino slots enighet 3d slutföra projektet



Nya casino webbplatser för att spela med riktiga pengar





# uppdatering 30/nov/2018: "klassiska casino-spelet" kan du autentisk casino spel och populära las vegas-spel : inklusive kul jacks or better, blackjack och spelautomater.
In i vårt kasino lobbyn, välj den övre klassiska spel från vegas casino, och börja dra in pengar! Med nya rum och las vegas spel läggs regelbundet, roligt slutar aldrig i detta.
Du varje dag, varje timme, och varje vecka bonusar tillsammans med magnifik mysterium gåvor som du spelar casino klassiska spelet". Klättra våra topplistor och jämföra din prestation med din vän med dela-funktionen!
Kom igen! Vänta inte längre! Upplev en riktig klassiska las vegas-tema nya casino spel mitt i handen!


Klassiska Casino-spel - en komplett enhet projektet


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Skärmdumpar


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Översikt


"klassiska casino-spelet" kan du autentisk casino spel och populära las vegas-spel : inklusive kul jacks or better, blackjack och spelautomater.
In i vårt kasino lobbyn, välj den övre klassiska spel från vegas casino, och börja dra in pengar! Med nya rum och las vegas spel läggs regelbundet, roligt slutar aldrig i detta.
Du varje dag, varje timme, och varje vecka bonusar tillsammans med magnifik mysterium gåvor som du spelar casino klassiska spelet". Klättra våra topplistor och jämföra din prestation med din vän med dela-funktionen!
Kom igen! Vänta inte längre! Upplev en riktig klassiska las vegas-tema nya casino spel mitt i handen!


# update-06/okt/2018:



  • Viktig uppdatering: realtime internet dagligen eller händelse och titta på enighet annonser för mynt nu, användare kan inte ändra tid på telefonen för att ta emot gåvor.

  • Viktig uppdatering: att driva lokala anmälan- Ett bra sätt att få användarna att komma tillbaka till spelet utan att begära någon ytterligare behörigheter när du publicerar

  • Projektet enhet med 2019 .2.0f1 (64-bitars)

  • Fast några smärre buggar



# uppdatering 30/nov/2018:



  • Fixa arbetar gratis mynt-knappen i butik pop-up

  • Fixa arbetar "stop" - knappen i bonus game(spel slot maskin)



# uppdatering 14/dec/2018:


Uppdaterar mer i detalj handledning dokument


# uppdatering 09/jan/2020:



  • Fixade buggar: kontrollera internet-tid

  • Läggas till belönas videoannonser alternativ med admob

  • Uppdatera till den senaste SDK: admob, enhet annonser, enhet IAP ..

  • Uppdatera projekt med enighet 2019 .2.0f1(64bit)



3D-slots – gratis onlinespel


Vill du ha din spelupplevelse till en verklig och spännande upplevelse? Svaret borde vara ett definitivt ja. Så, 3D-slots är för dig. Med 3D-filmer blir på modet i filmindustrin och med explosionen av teknik som augmented reality, det är verkligen ingen överraskning att slot spel som är framträdande i casino världen finns nu i 3D. De är nu långsamt börjar fler än de normala två-dimensionell slots.


3D-slots har den bästa grafik, mycket mer bättre ljud och kreativa teman. Inte bara har 3D-slots höll de viktigaste egenskaperna hos vanliga slot spel, men de har också mer av värde både spela klokt och i bilder.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Spela 3D-slots gratis och för riktiga pengar


De flesta kasinon ger dig möjlighet att använda dig av tillgängliga platser. Med denna möjlighet kan du bekanta dig med de olika 3D-slots gratis online spel som finns tillgängliga utan att spendera pengar. Medan du spelar upp 3D-slots gratis, kasinot erbjuder virtuella pengar som du kan hålla vinna tills du är redo att gå vidare till spel om riktiga pengar.


Den verkliga spänningen av spel ligger i spel med riktiga pengar. Detta kräver att de berörda spelare att öppna ett konto med kasinot och sätta in riktiga pengar för att kunna vinna riktiga pengar priser.


3D slots spel – den unika gameplay


3D-slots är de senaste innovationerna inom online casino världen. Jämfört med traditionella slots, 3D slots är olika, och att de sticker ut. De kommer med spännande innehåll som bättre grafik, animerade objekt och ett användargränssnitt som är snyggt utformad. Ett annat särskiljande aspekt av 3D-slots online-spel är deras funktioner. De har en mängd funktioner som inte är tillgängliga på traditionella slots. Dessa funktioner inkluderar kreativa spel och innovativa bonusar som lägga till överklagandet av dessa spel.


Dessutom dessa spel har en slags exklusiva känsla som berättelser ingår ofta i spel. Vissa till och med integrera videoklipp av en verklig berättelse som tar plats.


Men bli inte för transporteras bort medan du spelar. 3D kan leda till visuella trötthet, och det rekommenderas att du tar en paus, med tanke på den intensiva grafik i spel.


Bästa utvecklare


Några av de allmänt överenskomna bästa utvecklare av programvara för 3D slot spel inkluderar netent slots, microgaming, betsoft, real time gaming (RTG), rival och andra som endorphina och thunderkick.


Spel


Skapa avancerade spel och casino spel för land-baserade online och mobilt med unity ' s real-time spel plattform för utveckling.


Sluta med monter #N1-340 på expo golvet att chatta med enighet experter och se hur våra realtid utvecklingsplattform kan hjälpa dig att skapa och distribuera spel om riktiga pengar med effektivitet och lätthet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Om din spelare är på ett kasino, en mobil enhet eller en stationär, med mycket interaktiv i realtid innehåll som drivs av enighet, du kan nå dem alla. Enighet är snabba arbetsflöden hjälpa utvecklare, artister och designers att skapa och leverera innehållet till din publik snabbt, var de än är.


Utvecklingen plattform val


Enhet är den mest utbyggbar, end-to-end-plattform för att skapa och leverera hög prestanda och rikt interaktiva 2D/3D-spel och VR/AR-upplevelser.


Enighet ger rik, out-of-the-box funktionalitet för dig att skapa engagerande casino spel och andra interaktiva innehåll. Dess hängivna arbetsflöden för 2D-och 3D inkluderar sömlös integration med ett brett utbud av innehåll-skapa verktyg som photoshop, maya och 3ds max så att du kan importera och uppdatera dina tillgångar snabbt.


Nå den bredaste målgruppen, enhet med stöd för 25+ publicering plattformar, inklusive windows, linux, android, ios, och webgl. Enighet partners tidigt och djupt med enheten, hårdvara och OS leverantörer så att du kan bygga en gång-och distribuera ditt innehåll på land-baserade kasinon, på mobilen och på skrivbordet.


Den enighet som plattform är oöverträffad i töjbarhet och är redo för din nuvarande och nya behov med en kraftfull C# scripting system, omfattande API, och omfattande dokumentation. Vår källkod finns tillgänglig för alla som önskar att licensiera det.


Som en licensierad gambling kunden, vi erbjuder dedikerade tekniska stöd från enhet gambling-branschen experter för att säkerställa övergången till enhet är framgångsrik. Dessutom får du tillgång till hands-on,-person workshops, dokumentation, tutorials på nätet och mycket mer — allt för att hjälpa dig att hjälpa dig att komma igång.


Med sitt intuitiva gränssnitt och verktyg, enhet gör det enkelt att få fart på en fungerande prototyp och skippa spendera tid på låg nivå programmering. Förändringar är enkel och direkt genom magi i realtid, vilket gör det lättare att skapa, testa och iterera i ett gränssnitt.


Enheten inkluderar en robust och väl dokumenterade API med tillgång till ett komplett utbud av funktioner – som fysik, rendering och kommunikation – för att möjliggöra en rik modell för samverkan och enkel integration med andra system.


Vårt skript göra pipeline (SRP) ger total flexibilitet för grafik optimering. HD gör pipeline (HDRP) erbjuder världsklass visuella kvaliteten på högpresterande hårdvara, samtidigt som den lätt gör pipeline (LWRP) upprätthåller följsamma prestanda när skalning för mobil.


Enighet tillgång store ger dig tillgång till de största marknadsplats för off-the-shelf tillgångar och produktivitet verktyg för att få fart på projektet. Dessa byggstenar skära ner tiden för att få dig igång och över mållinjen snabbare.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


"enighet utvecklare" är #7 i topp-10 av de snabbast växande sysselsättning i USA, enligt linkedin. Med en omfattande globala talangpool centraliserad enhet ansluta och allmänt erkänd enhet certifieringsprogram, det är lätt att hitta duktiga och kunniga enhet talang för att bygga ditt team.


Slå odds på varje plattform


Med enhet, kan du enkelt skapa både 2D-och 3D-spel, inklusive hjul spinnare, poker, blackjack och roulette. Du kan också ge fullständiga sortiment av traditionella tv-spel som browser-baserade mmo, första-person shooter-spel, racing spel, i realtid strategi spel, tredje person shooter spel, rollspel, sida-scrollers och mer.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Unity ' s avancerade verktyg för iögonfallande grafik, animeringar och en engagerande uis gör det enkelt att väcka intresse för dina spel och fånga spelarens uppmärksamhet på golvet. Och bakom kulisserna, din utvecklare kan snabbt skapa, iterera och leverera.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Nr 1 för realtid innehåll, enhet befogenheter mer än 50% av alla nya mobila spel. Utvecklare älskar det eftersom de kan enkelt bygga, reskin och starta ett engagerande innehåll som griper tag och håller spelare som deltar, utan att tömma den mobila enheten batterier.


Fick ett bra spel idé?
Låt oss skapa den!


Vi har utvecklat anpassade mobila spel programvara och lösningar för plattformar som sträcker sig från mobil spel till PC/ konsol till virtual reality-enheter.


Med hjälp av enhet som motor för eget spel utveckling, skapa en gång och port ditt spel för att någon nuvarande eller framtida plattformar.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Unity-motorn


Med över 6 års erfarenhet i enighet spelutveckling,
vi är fullt kapabla att utveckla 2D - & 3D-spel.
Enighet snabbar upp utvecklingen och gör att cross-plattform portning lätt.


Miljö
koncept & design


Lämna det till vårt team av begreppet artists & 3D-designers för att skapa rätt miljö för ditt spel. Från fantasy art att futuristiska, förväntar sig kreativitet som per din idé och pixel perfekt konstverk från mäktiga.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


3D-karaktärer
& animation


Tecken är kärnan i alla spel-projektet. Vi konceptualisera, skissa och ta reda på livslängden på dina spel tecken.


2D tecken
koncept & design


Från tecken skisser, animerad grafik, tecken sprite sheets för att brickuppsättningar, vi tar hand om 2D-delen av ditt projekt.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Spelets GUI & mikro
delar


Spelet gränssnitt och struktur spelar en viktig roll i användarens gameplay och spelare bevarande.


Som en utveckling av spel och bolaget fokuserar vi på att skapa interaktiva GUI för ditt spel ger det att ytterligare kanten.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Real cash-pool


Den verkliga multiplayer-spel som gör riktiga pengar matcher mellan spelare.
Pengarna överförs direkt till vinnarna.


Realtid
player VS player


Med realtid multiplayer teknik, vi är anslutna spelare att njuta av eftersläpning gratis spelupplevelse.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Gameplay
förhandsgranska


-->

Stoneage kock
time management


Stoneage kock är ett matlagning tid förvaltning spel, med en unik design som tema baserat runt om dinosaurier och förhistoriska tiden.


Projektet testat vårt team till gränsen och tog mer än 8 månader att utveckla.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Karaktärsskapande


Att skapa rätt tecken som skulle skapa den rätta stämningen för spelet och detta var en
viktiga steg. För de kunder slutet av spelet, vi visste att
diversifiering är en integrerad del.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


200+ anpassade modeller
för mat och rekvisita


Med över 100+ mat antal varianter för att vara gjort var en stor utmaning som vi tog på huvudet på


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Exteriör
arkitektur


Enligt projektets krav, spelare kan uppgradera utsidan av restaurangen för att öka kunskapsnivån för en spelare.


Den exteriör som krävs över 10 delar och varje del hade över 4 varianter.


Casino slots enighet 3d slutföra projektet



  • Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.

  • Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Kurserna ovan är upp till 95% mindre - genom att klicka på annonsen ovan.


Enighet projekt


Ta en titt på dessa nybörjare enighet projekt. De är skrivna för att hjälpa dig att komma igång från absolut noll kunskap och gradvis öka i komplexitet upp till en komplett fungerande spel. Om du är helt ny till alla former av programmering, vara säker på att studera dessa nybörjare C# handledning vid sidan av dessa projekt enhet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Unity 2d-shooter


Detta 2D-space shooter handledning har rymdskepp, spinning sprites, stadigt ökande svårighetsgrad, några enkla belysning, retro ljudeffekter och en cool säkerhetskopiera spår. Det hela bör inte ta längre än ett par timmar att arbeta sig igenom. Se till att spela spelet (nedan) så kommer du att kunna [...]


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Enkel patrull & chase AI handledning med unity 2D och mecanim


I detta enkla enighet AI handledning kommer vi att skapa en hord av zombies som vandrar runt på skärmen mellan slumpmässiga dolda waypoints tills de ser att spelaren styrs objekt, samtidigt som de kommer att ge jaga tills de förlorar synen av spelaren. De kommer då att återuppta sin planlös vandring. [...]


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Enkla 2D-sprite-ark animationer i enighet


Denna är riktigt snabb handledning använder unity mecanim system för att producera den enklaste möjliga sprite-ark animation. När vi är klara med vår karaktär kommer att kunna stå stilla eller gå vänster och höger. Vi kommer att uppnå detta genom att stoppa den sprite-ark animering när spelaren är inte att trycka vänster eller höger [...]


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Enighet partikel-system: att bygga en öppen spis effekt


I denna är riktigt snabb och enkel handledning kommer vi att bygga en enkel eldstad effekt med hjälp av enighet system av partiklar. Vi kommer inte att utforska alla de ingående alternativ som detta system ger men vi får se hur vi använder faktorer som kraft, gravitation, färg och storlek för att bygga partikel [...]


Ställa in DK delar : DK slot


Admin
administratör

Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Inlägg av admin on sep 18, 2015 15:38:17 GMT


En DK UMA element är ett blått tryck som skapas från en UMA-element.
Denna blue print innehåller avancerade alternativ för användare att förbereda den del som ska användas av DK UMA motor för att skapa en avatar utan att skriva en enda rad kod.
UMA-element måste vara redo att arbeta med UMA2. Du måste förbereda sig för det normala sättet som krävs av UMA 2 motor.


När din UMA2 element är redo att användas av UMA2 motor :
använd "element manager" - fönstret för att skapa ett DK UMA element från en UMA2 element.
Den ursprungliga UMA2 del kommer att vara kopplade till DK UMA element.
Båda måste ha samma interna namn.
Du kan endast ändra namn på den tillgång fil från projektet.


Den UMA2 slot och dess associerade UMA2 overlay kräver att man har samma UMA material.


UMA2 använder PBR, den PBR UMA material är :
uma_diffuse_normal_metallic


Välj ett DK UMA slot med " element manager-fönstret, och sedan använda 'förbereda' - fliken i DK UMA redaktör.


Öppna tävlingar fönstret genom att klicka på "öppna tävlingar lista" - knappen. Race-fönstret kan du lägga till ett DK race ett och ett eller alla av dem för din del för att kunna använda dem under genereringen av en avatar. Du kan också ta bort DK-lopp(s) med hjälp av race-fönstret. En del utan att en ras inte kommer att användas på generation.


Gör det element som skall användas och genereras för en kvinnlig eller en manlig avatar. Du kan göra det för att användas av 'både' av dem, men är inte det mer vanlig användning av ett spår.


Det är den första viktig inställning i en del konfiguration, det avgör vilken typ av DK överlägg att denna plats är i stånd att använda.


Overlay-typ används också av "element manager" för att sortera element under utarbetandet av DK bibliotek lagras i de olika tävlingarna och i 'DK UMA spelinställningar" för ditt projekt.


Kött :
fötter, ben, bål, händer spåren av den nakna modellen måste vara konfigurerad som en "kött" overlay typ. Att göra så att de kan dela samma "kött" overlay och färg (färgen kan vara automatiskt genererat eller vara beroende av en färginställning, se kapitel D och H för mer information).


Ansikte :
faktiskt, UMA 2 använder 2 typ av huvud slots.
Den första är en komplett huvud, inklusive mun, ögonlock, öron och näsa i en enda maska.
Den andra består av flera maskor.
Huvudet av en avatar som består av en enda 'ansikte' kortplats (för att placeras på "huvudet" plats, se nedan om "plats" i en kortplats) och flera "ansikte" och ansikte+elem slots.
Med '+ 'elem' ansikte slots har att placeras på motsvarande plats :
En mun som är av overlay typ "ansikte+elem' och dess plats måste vara inställd på 'mun'.
Öronen är av overlay typ "ansikte+elem' och platsen måste vara inställd på 'öron'.
Ögonlocken är av overlay typ "ansikte+elem' och platsen måste vara inställd på 'blinka'.
Och så gå på för resten av ansiktet element.
Om "ansikte+elem" slot är utformad för att vara knuten till ett överlägg, är det bättre att länka denna överlägg till facket, se nedan om den länkade alternativet overlay.


Hår :
om din slot är en hår-element, överlägg typ måste vara en " hår " och dess plats måste vara 'hår'. Håret slot är troligen i samband med en överlagring, så det är rekomenderad att kontrollera och koppla det till spåret med hjälp av den länkade alternativet overlay.


+elem :
hår moduler kan läggas till en avatar under generationen. Håret modul facket har för att vara av "hår+elem' overlay typ och dess plats är "hair_module" anatomi del. Samma som "ansikte+elem' slots, det kan ha ett samband overlay. Om det är fallet, lägga till den via länken alternativet overlay.


Den 'ögon' overlay typ är gjord för ögat globes slot (utan ögonlock). Dess plats är 'ögon'.


Om 'bär' overlay typer :


De bestämmer den typ av DK överlägg används av en förslitning slot som en tröja eller byxor under slumpmässig generering av en avatar med hjälp av DK UMA redaktör.


En förslitning slot är i allmänhet av samma "plats" namn än det är overlay typ.


Att välja en nötning overlay typ för din slot kommer att visa den "vikt" - menyn. Vikten av en enarmad används under beredningen av inrättandet av din avatar(s) i 'skapa' fliken editor och generator använda den för att välja slots och överlägg för att generera.


"Byt ut köttet anatomi del av detta en" knapp :
i vissa fall kan din slitage slot är helt täcker en "kött" slot, du kan ta bort "köttet" slot under den generation genom att aktivera "byt ut" - alternativet i din valda bära spår.


"Dölj alternativ i de olika bär spår:
att välja en nötning overlay typ kommer att visa 'dölja' alternativ för att förhindra motsvarande slots att vara bortom nät av slitage slots.


Huvud :
du kan ta bort öron, mun eller hår och hår moduler, skägg och krage.


Överkropp:
du kan ta bort den på axlarna, benen, bälte, band arm, handled, krage, dolken och ryggsäcken.


Ben:
du kan ta bort bältet, benet band och underkläder.


Händer:
du kan ta bort ringar och handleden.


"äldre" slots är slots läggs till avatar av en "äldre" slot.
Det är som krävs för en äldre spår av att ha en "länkade objekt' som tilldelats det för konsistensen.


Exempel 1 :
En T-shirt kan låta visas några polygoner av mesh av bålen kött. Att fixe att du kan ta bort nät av bålen kött med hjälp av "byt ut köttet anatomi del av detta" - alternativet, att ta bort armarna på samma gång, resultatet är unvisible armar. Inte ett korrekt resultat.
Du kan fixe att problemet med den äldre slot alternativ, tilldelning av vissa vapen slot som ska genereras för det avatar.
Klicka på 'använder äldre slot(s)' - knappen, och välj sedan spåret att vara arv slot.


Exempel 2 :
lite långt hår kan vara designedd av 3D-artist för att användas med ett andra spår som en binda. 2 slots är åtskilda eftersom håret med hjälp av en textur och färg, bind med en annan konsistens och en annan färg. Tilldela den binder, som ett arv slot att håret slot.


Exempel 3 :
arvet slot alternativet kan vara användbart för att generera några tillbehör för avatar. Ett bälte kan ha en väska som är kopplade till det som ett arv slot.


"Platsen av ett spår är" anatomi del " för slot att genereras. Du kan skapa en ny "anatomi del", för att göra det måste du gå med i 'DK-motor' meny 'förbereda' - fliken (se H kapitel för mer information).


En slot behöver en 'plats' som kommer att genereras. Klicka på "välj" - knappen för att visa listan över alla "anatomi del hanteras av den nuvarande generator preset' (läs mer om den generator som presets i kapitel H).


Under generering av en avatar, bara en slot genereras för varje " rum " (anatomi del) och sedan en DK överlägg är en generation för det, beroende på den länkade overlay.


"overlay" (den länkade overlay) :


Den länkade overlay(s) används som generator för att skapa en lista med de associerade överlägg utformade för att användas med den valda DK slot. Sedan ett överlägg som är markerad i listan och tillämpas på slot.


Nästan alla 'bära' slots har en tillhörande overlay.

Den "kött" slots inte använda länkade bilder.


Kontrollera om skrivaren är kopplad till ett överlägg, det enklaste sättet att göra det på är att skriva namn på den plats i sök-fältet för "element manager" - fönster.
Var noga med att visa listan överlägg för att kunna kontrollera om ett överlägg som har samma namn som slot.


Hur för att spara och ladda din spelarnas framsteg i enighet


I denna tutorial får du lära dig hur man genomför ett enkelt system för att skapa och hantera sparade för din enhet spel. Vi kommer att bygga ramen för en final fantasy-som meny som gör det möjligt för spelare att skapa nya, unika spara filer, och att läsa befintliga. De principer som visat kommer ge dig möjlighet att förlänga dem till vad behöver ditt spel har.


I slutet av handledningen, kommer du att ha lärt dig att:



  • Spara och ladda spel data inom unity3d med serialisering

  • Använda statiska variabler att bestå av data över scenen förändringar



Notera: denna metod att spara och ladda data spel fungerar på alla plattformar med undantag för web player. För information om hur du sparar data spel i web-spelare, ta en titt på den officiella dokument på unity web player och en webbläsare meddelande.


Låt oss få seriell


Det första vi ska göra är att skapa lite kod som gör det möjligt för oss att serialisera vårt spel data—som är, konvertera det till ett format som kan sparas för att senare återställas. För detta, låt oss skapa en C# script och kallar det saveload . Detta skript kommer att hantera alla spara och ladda funktionalitet.


Vi kommer att hänvisa till detta script från andra skript, så låt oss göra det till en statisk klass genom att lägga till ordet static mellan offentliga och klass . Låt oss också ta bort : monobehaviour del, eftersom vi inte behöver koppla det till ett gameobject . Och eftersom det inte längre ärver från monobehaviour , låt oss ta bort start-och update-funktioner.


Den resulterande koden bör se ut så här:


Nu, som vi kommer att vilja lägga till några nya funktioner till detta manus, så direkt under där det står att använda systemet.Samlingar; , lägg till följande:


Den första raden ger oss möjlighet att använda dynamiska listor i C#, men detta är inte nödvändigt för serialisering. Den andra linjen är vad som gör det möjligt för oss att använda operativsystemet serialisering funktioner i skriptet. I den tredje raden, IO står för ingång/utgång, och är det som gör att vi kan skriva till och läsa från din dator eller mobila enhet. Med andra ord, den här raden gör det möjligt för oss att skapa unika filer och sedan läsa från dessa filer senare.


Nu är vi redo för att serialisera en del data!


Gör serializable klasser


Nu när vårt manus har förmågan att serialisera, vi kommer att få ställa upp några klasser till att vara numrerade. Om du tycker om en grundläggande RPG, som final fantasy, det erbjuder spelare möjligheten att skapa och läsa in olika sparade spel. Så, skapa en ny C# script som heter spelet och ge det några variabler för att hålla tre föremål: en knight, en oseriösa, och en guiden. Ändra koden för detta skript för att se ut så här:


[System.Serializable] linje berättar enighet om att detta skript kan vara serialiserade—med andra ord, att vi kan spara alla variabler i det här skriptet. Cool! Enligt den officiella dokument, enhet kan serialisera följande typer:



  • Alla grundläggande datatyper (som int , string , flyta , och bool ).

  • Vissa inbyggda typer (inklusive vector2 , vector3 , vector4 , quaternion , matrix4x4 , färg , rekt , och layermask ).

  • Alla klasser ärver från unityengine.Objekt (inklusive gameobject , komponent , monobehavior , texture2d , och animationclip ).

  • Enums.

  • Matriser och listor över en serializable typ.



Den första variabeln, aktuella , är en statisk hänvisning till en spelomgång. När vi skapar eller laddar ett spel, vi kommer att ställa in detta statisk variabel som i det aktuella spelet instans så att vi kan referera till "aktuella spel" från var som helst i projektet. Med hjälp av statiska variabler och funktioner, och vi behöver inte använda ett gameobject 's getcomponent () - funktionen. Praktiskt!


Märker att det är referera till något som kallas en karaktär ? Vi har inte det ännu, så låt oss skapa en ny skript för att huset denna klass, och kalla det karaktär :


Du kanske undrar varför vi behövde en helt ny klass, om vi bara lagra en sträng variabel. Ja, vi bara kunde byta karaktär i spelet skript för att använda sträng istället. Men jag vill visa dig hur djupt denna kaninhålet kan gå: du kan spara och ladda in klasser som refererar till andra klasser, och så vidare, så länge varje klass är serializable.


Nu när våra klasser är inställd för att sparas och laddas, låt oss hoppa tillbaka över till vår saveload manus och lägga till möjligheten att spara spel.


Spara spelets tillstånd


En "load game" - menyn oftast visar en lista över sparade spel, så låt oss skapa en lista av typ spel och kallar det savedgames . Göra det en statisk lista , så att det bara finns en lista över sparade spel i vårt projekt. Koden bör se ut så här:


Nästa, låt oss skapa en ny statisk funktion för att spara ett spel:


Linje 2 lägger till vår nuvarande spel till vår lista över sparade spel. Denna lista är vad vi kommer att serialisera. För att göra det måste vi först skapa en ny binaryformatter , som kommer att hantera serialisering arbete. Detta är vad som linje 3 inte.


På rad 4, vi skapar ett filestream , som i huvudsak är en väg till en ny fil som vi kan skicka data också, som att fisk som simmar nedströms i floden. Vi använder filen.Skapa() för att skapa en ny fil på den plats vi passerar i dess parameter. Bekvämt, enhet har en inbyggd plats för att lagra vårt spel filer (som uppdateras automatiskt baserat på vilken plattform spelet är byggt på) som vi kan referera till med ansökan.Persistentdatapath .


Eftersom vi skapar en ny fil, men vi kan inte bara säga att där filen är, som vi också har till råga denna väg med namnet på den aktuella filen själv. Det finns två delar till den här filen:



  1. Filnamnet

  2. Filtyp



Vi kommer att använda savedgames för filnamn, och vi kommer att använda en egen data typ gd (för att "spela data") för filtypen. Vårt resultat är ett spel fil som heter savedgames.Gd på plats genom ansökan.Persistentdatapath . (i framtiden, kan du spara andra typer av saker att denna typ av data, till exempel, kan du spara användarens inställningar som alternativ.Gd .)


Observera: du kan göra filen skriv vad du vill. Till exempel, the elder scrolls-serien använder .Esm som filtyp. Du kan ha så lätt sade savedgames.Baconandgravy .


I rad 5, vi ringer serialisera funktionalitet binaryformatter att rädda vår savedgames lista till vår nya filen. Efter att vi har nära filen som vi skapade, i linje 6.


Badda bing, badda boom. Våra spel sparas.


Du laddar ett spel är statligt


I spara-funktion, vi publicerats på vår lista över sparade spel på en viss plats. Omvänt, den koden för att ladda våra spel bör se ut så här:


I linje 2 kommer vi att kontrollera om ett sparat spel filen finns. (om den inte gör det, kommer det att finnas något att ladda, uppenbarligen.) i linje 3, vi skapar en binaryformatter samma sätt som vi gjorde i spara-funktion. På rad 4, skapar vi ett filestream —men denna tid, vår fisk simmar uppströms från filen. Därför använder vi fil. Öppna , och punkt där våra savedgames.Gd finns med samma program.Persistentdatapath sträng.


Linje 5 är lite tät, så låt oss packa upp den:



  • Bf.Avserialisera(fil) kallar hittar filen på den plats vi som anges ovan och det deserializes.

  • Vi kan inte bara spotta binära på enighet och förväntar sig att det ska fungera, men så har vi omvandla (eller kasta) vår deserialized filen till vilken typ av data som vi vill att det ska vara, som i detta fall är en lista av typ spel.

  • Vi ställ sedan in den lista som vår lista över sparade spel.



Slutligen, i linje 6, avslutar vi den här filen på samma sätt som vi gjorde i spara-funktion.


Observera: den typ av data som du kastade deserialized data kan ändras beroende på vad du behöver för att det ska vara. Till exempel, spelaren.Liv = (int)bf.Avserialisera(fil); .


Slutsats


Våra saveload skript är nu klar och ser ut så här:


Dessa är grunderna för att spara och ladda i enighet. I den bifogade filen hittar du några andra skript som visar hur jag hanterar att kalla dessa funktioner och hur jag visa data med hjälp av en enhet GUI.


Om du behöver ett försprång med din utveckling av spel och prova unity3d mallar som finns tillgängliga på marknaden envato.


Hur man startar en online casino i 6 steg (2020 uppdatering)


Gaming — en bransch där miljarder är gjort och biljoner kryper sig upp. Online gaming marknaden erbjuder oändliga möjligheter för tillväxt och att vara en del av denna tillväxt är minst lika spännande och givande. Men tillväxt i sig är långt ifrån en enkel och enhetlig process. I livet varje resa börjar med ett litet steg, följt av en annan, likaså i spelbranschen. Metoder skiljer sig inte mycket, men hur kan man komma in utan att liten eller ingen kunskap om hur och var man ska börja?


Online casino verksamhet


Online casino verksamhet är en lönsam verksamhet som är önskvärt för att utforska med intresserade företag sinnade personer, oavsett deras tidigare erfarenheter. Företaget har visat sig vara en av de ledande internet-företag i världen idag som erbjuder maximal vinst under en relativt kort tid. Du kan dock komma ombord på marknaden antingen som en igaming casino operatör eller som ett online kasino affiliate.


Om du önskar dig att kick-starta din online casino som en igaming casino operatörs kostnader för att starta företag är mycket högre, och lagar och licenskrav är stora, men casino småningom ger stora vinster så snart som det blir accepterade av casino kunder på spelmarknaden. Du kan också planerar att starta denna online-verksamhet som online casino affiliate, och detta kan vara ganska enkelt och lönsamt om du har nödvändig erfarenhet och kompetens inom marknadsföring på internet.


Som du kan se, verksamheten är mycket lönsam och lukrativ. Men för dig som vill starta en online casino verksamhet som är framgångsrik och enastående på kortast möjliga tid, du måste bygga upp din verksamhet runt kunders glädje och tillfredsställelse. Med detta i åtanke, du måste investera en hel del engagemang och en enorm mängd arbete i ditt företag för att uppnå den förväntade framgången.


Några av de investeringar som har en fullkomlig hängivenhet till den senaste tekniken, kommer din online casino måste funktionen spännande och engagerande innehåll till spel med attraktiva marknadsföring och bonus system, och det måste vara kompatibel med alla plattformar. Därför, för att njuta av den maximala vinster och hög avkastning på investeringar tillgängliga på den här typen av verksamhet, du måste också vara beredd att betala det som krävs uppoffringar.


Starta en online casino kan vara i ett enda steg kan du verkligen har att ta för dig att växa ditt befintliga kasinon eller för att börja generera pengar från igaming industrin.


Nedan är den stegvisa instruktioner som lyfts fram av softgamings på hur du kan starta din online casino verksamhet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Viktiga steg för att starta din egen online casino:


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.



  • Välj tillförlitlig mjukvara

  • Välj spel innehåll

  • Få en spellicens

  • Säkra kontrollerade metoder för betalning

  • Skapa online casino webbplats

  • Koncentrera sig på marknadsföring och främjande verksamhet


1. Välj tillförlitlig mjukvara


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Skaffa en hög kvalitet spel programvara är den i särklass mest avgörande steget i att öppna en online casino, som det kommer att både ställa och bestämma dess prestanda förväntningar, så att säkra en affär med betrodda leverantör av programvara är ett absolut måste. Det är i ditt eget bästa intresse att utvärdera allt från prissättning och villkor för garantier till spel-recensioner och säkerhetsfunktioner.Ägna särskild uppmärksamhet åt spel innehåll, individuella villkor för samarbete, certifieringar och teknisk support, som kommer som en del av hela paketet.Tyvärr är det ofta lätt att glömma bort verksamhetsmål, särskilt under den pre-opening skede när du är fortfarande ifrågasätter vad som är relevant om dina online casino verksamhet och vad som inte är det. Softgamings gärna hjälper dig varje steg på vägen genom att erbjuda en full-service leverantör paket, inklusive licenser, 3,000+ spel och till och med binära optioner.


2. Att välja spel innehåll för din online casino webbplats


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Som en regel, spelarna domare ditt företag baserat på dina spel. För att locka så många som möjligt av dem, det är viktigt att lägga tonvikt på mångfalden av spel.Webbplatsen ska stödja enkel integration och innehåller de mest spännande och populära slots, poker, roulette, blackjack, bingo, baccarat. Med en live-casino med riktiga dealers och live-video streaming funktionerna är grundläggande för din verksamhet. På så sätt kan du skapa ett riktigt casino närvaro för online spelare att njuta av.Ge ett försök, lägg till virtuell sport och den någonsin-populär sport att utnyttja idrottens popularitet bland ivrig betters. Softgamings kan erbjuda något spel utanför denna lista, garanterat att vara den stora källan till underhållning.


3. Få en spellicens


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Rättslig ram skiljer sig från land till land, därför att tillståndsförfarandet kan vara betungande som sådan. Den reglerade marknaden innebär en handfull länder där det finns fördefinierade spel krav.Länder kan delas in i följande kategorier:



  • Länder som reglerar deras marknader

  • Länder som reglerar deras marknader och som har monopol

  • Länder där spel är förbjudet

  • Länder som inte reglera marknaden

  • Skapa online casino webbplats

  • Koncentrera sig på marknadsföring och främjande verksamhet


De mest populära spel jurisdiktioner är storbritannien, malta, alderney, isle of man, curacao, och gibraltar. Avgörande faktorer vid val av jurisdiktion sitt rykte, licens varaktighet och priset på licensen. Softgamings är redo att hjälpa dig med att fylla licensiering dokumentation för nyckelfärdiga casino. Detta kan pågå längre än en månad, men om du vill börja använda din casino så snart som möjligt, rekommenderar vi dig att använda vårt tillstånd genom white label casino-system.


4. Säkra kontrollerade metoder för betalning


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Online casino är på alla sätt en internationell strävan, inte undra på att det skulle bestå av internationella handelstransaktioner: både skicka och ta emot internationella betalningar.Klart, du har för att dubbel kolla om din casino stödjer integration med större e-betalningssystem, annars kan spelarna inte kunna sätta in pengar eller ta ut sina vinster. Ignorera traditionella betalningsmetoder som använder kontokort och kuponger är en katastrofal affärsverksamhet som kan sätta ditt rykte på risk.För att säkra verifierad betalning metoder för att din online casino, bör du teckna flera avtal med betalningssystem leverantörer som åtagit sig att transaktionen säkerhet. Du kan bo flexibel med softgamings betalning bearbetning plattform som omfattar ett komplett utbud av hög kaliber tjänster för din online casino, inklusive flera valutor stöd, bedrägeribekämpning, avancerad riskhantering och integration med 50+ mest populära betalningssystem.


5. Webbsidor


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Ser räknas! En väl utformad webbplats är det som räknas mest när attrahera och behålla kunder, eftersom det indikerar bättre visuell information av dina målsidor och ökar varumärkets värde avsevärt. Konstruktionen ska vara av högsta kvalitet, attraktiv och differentierade bland andra plattformar av liknande slag.Använd inte för många olika grafiska element som kommer inte bara att driva besökaren bort men kommer också att överbelasta systemet ska fungera. Det är också viktigt att ta hand om front-end-integration med din databas, lägga till eller förbättra befintliga navigering användbarhet, dess utformning är avgörande för din webbplats prestanda. Se till att överföringen från webbplatsen till plattform och leverantör spel sida förblir osynliga för användarna.Om du vill skapa en unik webbplats för din casino, men fortfarande inte säker på om du kan ta itu med det på egen hand, softgamings är här för att hjälpa dig. Vi kan erbjuda full skala redesign lösningar, färdiga mallar eller även anpassat dem för att möta dina behov.


6. Koncentrera sig på marknadsföring och främjande verksamhet


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Marknadsföring är ett sista steg. När du är helt redo att öppna din egen online casino, kommer det att bli nödvändigt att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi och sätta upp en effektiv affiliate system som säkert gör det möjligt webbplats engagemang och ökar trafiken. Softgamings stödjer integration med de mest populära affiliate program för hantering och kampanj verktyg som netrefer, incomeaccess, EGASS och unisender.För att vinna över en ny publik och hålla lojala besökare nöjda hela tiden, införa lojalitetsprogram, set up bonus system och lagring kampanjer för att motivera dina spelare tillbaka. Utforska konkurrenter, identifiera sina misstag och försöker undvika dem i aktiviteten av din egen plattform.Alla på alla, börjar ett spel företag verkar svårt, bara för att det är så. Det är dock möjligt att hoppa över den "knepiga" del och skapa en effektiv casino plats på kortast möjliga tid, om du bestämmer dig för att gemensamma ansträngningar och välja att samarbeta med softgamings.


Hur mycket kostar det att öppna kasino


Hur mycket du kommer att betala for online casino utveckling är en fråga som det inte finns några klara och entydiga svar, eftersom varje liten detalj räknas här. Om du vill ha en casino som utformats från grunden, din slutgiltiga uppskattningen kommer att vara högre än om du är bra med ett mallbaserat design lösning. Ett spel paket med fem leverantörer kommer att kosta dig högre än detta av en leverantör. Exempel finns i överflöd. Hur som helst, ta kontakt med vår expert killar för att få en offert för ditt projekt kostnad, och de kommer att ge dig en korrekt uppskattning baserat på ditt online casino projekt preferenser.I stort sett, du kommer att ådra sig kostnader på pre-launch och post-launch stadier av casino utvecklingen. Den före detta omfattar mjukvara setup kostnader (ca 30-40% av de totala kostnaderna), marknadsföring (30-40%), tillståndsgivning (10-20%) och en del andra områden, inbegripet utgifter för ersättningar. Den första fasen av utvecklingsarbetet är normalt mer pengar glufsa än den andra, underhåll, en del av projektet. Så fort som din online casino är klar och är i framgångsrik verksamhet, du har fortfarande kostnader, men de skulle förmodligen vara lägre, med mest pengar att konsumera artikel som marknadsföring och främjande, som står för nästan hälften av de totala kostnaderna. Andra operativa utgifter för löner till personal (bokhållare, olika experter, chefer, etc.), licens avgifter för månatliga/årliga licensavgifter till spelleverantörer, och en mängd andra saker. Utgifter på detta stadium tenderar att betala tillbaka mycket snabbt och är mycket lindras genom att öka inkomsterna som din casino besökare genererar (förutsatt att du har gjort allt rätt).


Pre-launch kostnader efter lanseringen kostnader
företaget satt upp 5-7% licensavgifter 5-15%
licens 10-30% software support 10-15%
mjukvaran 30-40% spel leverantörer 15-20%
personal 10-20% marknadsföring 50%
marknadsföring 20-40% personal 10-20%
andra 10-20% andra 10-20%

2020 uppdatering


Att ovanstående punkter som alltid är viktiga för att bygga en online casino, teknik och marknadens krav behöver inte stå stilla. Vad är de senaste trenderna i online casino industrin? Till att börja med, cryptocurrencies. Även om denna trend inte uppstå i går, det är fortfarande bland de styrande och kära. Många människor fortfarande köper, byter, mina och spendera bitcoins, ethereum, litecoins och nyligen dök valutor, som används av casino operatörer, bland andra.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Betala med cryptocurrencies i online-kasinon är bekvämt för både en operatör och en spelare, eftersom spelare förblir anonyma, och operatören får sina pengar snabbt, för att undvika mellanhänder. Så, om du planerar att öppna din egen kasino, tycker om att integrera ett betalningssystem som stöder cryptocurrencies.


Förresten, betalningar i cryptocurrencies är inte det enda sättet att få användning av denna uppfinning. Du kan också skapa hela projektet bygger på blockchain system, världens ledande plattform för digitala tillgångar. År 2020 kommer vi att se innovativa projekt, dyker upp på marknaden, de projekt som att bygga sina egna spelsystem på blockchain. Även om dessa projekt är inte många och alla företag använder sin egen teknik för att erbjuda sina produkter och tjänster, kan du starta ett liknande projekt och har en mycket stor framgång potential.


Observera, för att driva ett sådant projekt, du kommer att behöva en motsvarande licens. Här är allt om cryptocurrencies för nu. Låt oss följa förändringarna i branschen och se hur dessa innovationer kommer att slå ut.


Naturligtvis finns det fler saker att lägga märke till år 2020, och ännu en är gamification. Gamification är i princip vrida ett "tråkigt" - process i en mer användarvänlig upplevelse, vilket gör att det liknar någon form av spel.


Vanligtvis, gamification element som innehåller andra tecken, punkter, topplistor, konkurrens delar och spelregler. Exempel på det finns i själva spelen, tillbaka kontor, marknadsföring element etc. Den mer interaktiv och funktionsrika produkt som du skapar, desto mer intressant blir det.


Det finns 5 huvudsakliga steg som kommer att hjälpa dig att utveckla en fungerande gamification strategi:



  1. Veta vem som är din spelare är

  2. Ta reda på sina mål

  3. Förstå deras motiv och triggers

  4. Införa gamification element

  5. Övervaka effekten du får från att använda gamification


I grund och botten, om du använder minst dessa två innovativa funktioner i din online casino, har du mycket större chanser att lyckas. Men glöm inte grunderna i att skapa någon online casino, i synnerhet om marknadsföring och främjande. Så, lycka till med att skapa din egen casino, det kan vara mycket givande verksamhet, och hålla koll på innovation på igaming industrin!


Licens & laglighet


Är det lagligt att använda?


Många länder har legaliserat onlinespel plattformar. Om plattformen är licensierad och ditt spel leverantörer är certifierade av auktoriserade organisationer/laboratories, då kan du använda i något av dessa länder. Den globala marknaden för hasardspel är ute för ditt företag.


Vad är en spelande licens?


En spelande licens är en rättslig förutsättning som krävs för att skapa en juridisk plattform. Flera globala och lokala myndigheter erbjuder spellicenser, såsom curaçao egaming eller malta gaming authority.


Och varför behöver jag en licens?


Licensen är en viktig förutsättning för en spelplattform att samarbeta med betaltjänstleverantörer och gaming mjukvara. Det är också en förutsättning för att ha ett gott rykte på den globala marknaden för igaming industrin och ett medium för att vinna trovärdighet bland spelare.


Online casino plattform


Vad är det för krav att inrätta ett online casino?


Det finns flera krav och operativa steg som måste vara uppfyllda för att starta en online casino. Dessa åtgärder är till exempel att ha en global gambling licens, en juridiskt ägda domänadress, ett operativt spel företag och bankkonto, betalning gateways, certifierad programvara och spel leverantörer. Softgamings ger full service för alla dessa krav och att guida dig genom stegen för att starta din online casino.


Vad är skillnaden mellan en vit etikett/nyckelfärdig/self-service? Vilket är bättre för mig?


White label är en ready-to-go-lösning perfekt både för operatörer som har bra erfarenhet i casino trafik generering och för dem som är nya i branschen och har ett starkt intresse i att bli kasino operatörer. White label-lösning är en tids-och kostnadseffektiv lösning som inte kräver några mänskliga resurser för att fungera, men det kräver vissa ytterligare villkor vara uppfyllda. Nyckelfärdig lösning, å andra sidan, är en mer avancerad lösning för de som är intresserade av egna ägda företags struktur och tillståndsgivning, en helt skräddarsydd lösning, plattform och design är skräddarsydd för varje kund. Den nyckelfärdiga lösningen tar längre tid att bli etablerad, men ger mer självständighet gällande driften. Self-service är den bäst passande lösning för dem som vill designa och utveckla sina egna plattformar. Om du behöver ytterligare hjälp med att bestämma den bästa lösningen för dina behov, kan du kontakta vår kundservice.


Hur mycket kostar en plattform kostnad?


Priserna varierar från en lösning till en annan. Därför, var god kontakta vår kundtjänst för att få en personlig offert.


Hur lång tid tar det från början till slut?


Processen beror på lösning. White label-lösning tar ca två till tre månader att slutföra. Å andra sidan, nyckelfärdiga och self-service-projekt kan ta mycket längre tid, eftersom de anpassningar av plattformen beror på kundernas behov och önskemål.


Är det möjligt att ha en kiosk (spelbutiken) lösning samt?


Ja. Vi erbjuder även kiosk (spelbutik eller sluten plattform) lösningar, liksom vår online-lösningar. Du kan kontakta oss för att få reda på mer om det.


Är det möjligt att se en demo?


Naturligtvis! Du är alltid välkommen att kontakta våra kundansvariga som kan förse dig med en demo och införa du till att vår programvara!


API-integration


Hur lång tid tar det att integrera?


Längden på API-integration och beror på flera faktorer, såsom typ av leverantörer för att vara integrerad, due diligence-processer, tillgång till operatörens DET laget, och storleken på paketet. Medan den kortaste integration kan vara avslutad inom 48 timmar, är det alltid klokt att tala med våra chefer att fastställa den exakta tidpunkten och den process som krävs för integration.


Hur gör jag för att välja de bästa leverantörerna för mig?


Vår kund chefer kommer att hjälpa dig att välja den mest gynnsamma leverantörer, med hänsyn till din målgrupp och spel i fokus.


Vad är skillnaden mellan att ta API från softgamings och kommer till leverantören direkt?


Det finns flera fördelar med vårt API-tjänster har. Först av allt, vi erbjuder på vår plattform för en stor mängd av världens mest framstående och kända spel leverantörer. Vi kan ge buntar och paket av lösningen med en enda integration, vilket är mycket mer kostnads-och tidseffektiv jämfört med att kontakta och integrera varje leverantör separat.


Är det möjligt att se en demo av spel samt?


Ja, erbjuder vi också en demo av vårt spel leverantörer. Om du vill få en demo inbjudan, tveka inte att kontakta våra kundansvariga.


Tekniska


Vem som är ägare av programvara?


Alla rättigheter till programvaran tillhör softgamings som den högtidliga utvecklare och distributör. Den plattform underhålls av vår utveckling & IT-team och är endast distribueras som en sluten källkod. Front-end design och casino varumärke-namnet är egendom av plattform operatör.


Och vem som är ägare av kundens databas?


Kunden databasen ägs av plattform operatör.


Gör plattform stöd för olika språk?


Back office-plattformen för närvarande erbjuder service på engelska, ryska, tyska och turkiska. Front end, på andra sidan, kan översättas till något språk i operatörens önskemål, antingen av våra översättare eller operatörerna själva.


Utrymme för din fråga


Lämna gärna dina frågor, och softgamings stöd kommer att komma tillbaka till dig inom kort.


Hur för att spara och ladda din spelarnas framsteg i enighet


I denna tutorial får du lära dig hur man genomför ett enkelt system för att skapa och hantera sparade för din enhet spel. Vi kommer att bygga ramen för en final fantasy-som meny som gör det möjligt för spelare att skapa nya, unika spara filer, och att läsa befintliga. De principer som visat kommer ge dig möjlighet att förlänga dem till vad behöver ditt spel har.


I slutet av handledningen, kommer du att ha lärt dig att:



  • Spara och ladda spel data inom unity3d med serialisering

  • Använda statiska variabler att bestå av data över scenen förändringar



Notera: denna metod att spara och ladda data spel fungerar på alla plattformar med undantag för web player. För information om hur du sparar data spel i web-spelare, ta en titt på den officiella dokument på unity web player och en webbläsare meddelande.


Låt oss få seriell


Det första vi ska göra är att skapa lite kod som gör det möjligt för oss att serialisera vårt spel data—som är, konvertera det till ett format som kan sparas för att senare återställas. För detta, låt oss skapa en C# script och kallar det saveload . Detta skript kommer att hantera alla spara och ladda funktionalitet.


Vi kommer att hänvisa till detta script från andra skript, så låt oss göra det till en statisk klass genom att lägga till ordet static mellan offentliga och klass . Låt oss också ta bort : monobehaviour del, eftersom vi inte behöver koppla det till ett gameobject . Och eftersom det inte längre ärver från monobehaviour , låt oss ta bort start-och update-funktioner.


Den resulterande koden bör se ut så här:


Nu, som vi kommer att vilja lägga till några nya funktioner till detta manus, så direkt under där det står att använda systemet.Samlingar; , lägg till följande:


Den första raden ger oss möjlighet att använda dynamiska listor i C#, men detta är inte nödvändigt för serialisering. Den andra linjen är vad som gör det möjligt för oss att använda operativsystemet serialisering funktioner i skriptet. I den tredje raden, IO står för ingång/utgång, och är det som gör att vi kan skriva till och läsa från din dator eller mobila enhet. Med andra ord, den här raden gör det möjligt för oss att skapa unika filer och sedan läsa från dessa filer senare.


Nu är vi redo för att serialisera en del data!


Gör serializable klasser


Nu när vårt manus har förmågan att serialisera, vi kommer att få ställa upp några klasser till att vara numrerade. Om du tycker om en grundläggande RPG, som final fantasy, det erbjuder spelare möjligheten att skapa och läsa in olika sparade spel. Så, skapa en ny C# script som heter spelet och ge det några variabler för att hålla tre föremål: en knight, en oseriösa, och en guiden. Ändra koden för detta skript för att se ut så här:


[System.Serializable] linje berättar enighet om att detta skript kan vara serialiserade—med andra ord, att vi kan spara alla variabler i det här skriptet. Cool! Enligt den officiella dokument, enhet kan serialisera följande typer:



  • Alla grundläggande datatyper (som int , string , flyta , och bool ).

  • Vissa inbyggda typer (inklusive vector2 , vector3 , vector4 , quaternion , matrix4x4 , färg , rekt , och layermask ).

  • Alla klasser ärver från unityengine.Objekt (inklusive gameobject , komponent , monobehavior , texture2d , och animationclip ).

  • Enums.

  • Matriser och listor över en serializable typ.



Den första variabeln, aktuella , är en statisk hänvisning till en spelomgång. När vi skapar eller laddar ett spel, vi kommer att ställa in detta statisk variabel som i det aktuella spelet instans så att vi kan referera till "aktuella spel" från var som helst i projektet. Med hjälp av statiska variabler och funktioner, och vi behöver inte använda ett gameobject 's getcomponent () - funktionen. Praktiskt!


Märker att det är referera till något som kallas en karaktär ? Vi har inte det ännu, så låt oss skapa en ny skript för att huset denna klass, och kalla det karaktär :


Du kanske undrar varför vi behövde en helt ny klass, om vi bara lagra en sträng variabel. Ja, vi bara kunde byta karaktär i spelet skript för att använda sträng istället. Men jag vill visa dig hur djupt denna kaninhålet kan gå: du kan spara och ladda in klasser som refererar till andra klasser, och så vidare, så länge varje klass är serializable.


Nu när våra klasser är inställd för att sparas och laddas, låt oss hoppa tillbaka över till vår saveload manus och lägga till möjligheten att spara spel.


Spara spelets tillstånd


En "load game" - menyn oftast visar en lista över sparade spel, så låt oss skapa en lista av typ spel och kallar det savedgames . Göra det en statisk lista , så att det bara finns en lista över sparade spel i vårt projekt. Koden bör se ut så här:


Nästa, låt oss skapa en ny statisk funktion för att spara ett spel:


Linje 2 lägger till vår nuvarande spel till vår lista över sparade spel. Denna lista är vad vi kommer att serialisera. För att göra det måste vi först skapa en ny binaryformatter , som kommer att hantera serialisering arbete. Detta är vad som linje 3 inte.


På rad 4, vi skapar ett filestream , som i huvudsak är en väg till en ny fil som vi kan skicka data också, som att fisk som simmar nedströms i floden. Vi använder filen.Skapa() för att skapa en ny fil på den plats vi passerar i dess parameter. Bekvämt, enhet har en inbyggd plats för att lagra vårt spel filer (som uppdateras automatiskt baserat på vilken plattform spelet är byggt på) som vi kan referera till med ansökan.Persistentdatapath .


Eftersom vi skapar en ny fil, men vi kan inte bara säga att där filen är, som vi också har till råga denna väg med namnet på den aktuella filen själv. Det finns två delar till den här filen:



  1. Filnamnet

  2. Filtyp



Vi kommer att använda savedgames för filnamn, och vi kommer att använda en egen data typ gd (för att "spela data") för filtypen. Vårt resultat är ett spel fil som heter savedgames.Gd på plats genom ansökan.Persistentdatapath . (i framtiden, kan du spara andra typer av saker att denna typ av data, till exempel, kan du spara användarens inställningar som alternativ.Gd .)


Observera: du kan göra filen skriv vad du vill. Till exempel, the elder scrolls-serien använder .Esm som filtyp. Du kan ha så lätt sade savedgames.Baconandgravy .


I rad 5, vi ringer serialisera funktionalitet binaryformatter att rädda vår savedgames lista till vår nya filen. Efter att vi har nära filen som vi skapade, i linje 6.


Badda bing, badda boom. Våra spel sparas.


Du laddar ett spel är statligt


I spara-funktion, vi publicerats på vår lista över sparade spel på en viss plats. Omvänt, den koden för att ladda våra spel bör se ut så här:


I linje 2 kommer vi att kontrollera om ett sparat spel filen finns. (om den inte gör det, kommer det att finnas något att ladda, uppenbarligen.) i linje 3, vi skapar en binaryformatter samma sätt som vi gjorde i spara-funktion. På rad 4, skapar vi ett filestream —men denna tid, vår fisk simmar uppströms från filen. Därför använder vi fil. Öppna , och punkt där våra savedgames.Gd finns med samma program.Persistentdatapath sträng.


Linje 5 är lite tät, så låt oss packa upp den:



  • Bf.Avserialisera(fil) kallar hittar filen på den plats vi som anges ovan och det deserializes.

  • Vi kan inte bara spotta binära på enighet och förväntar sig att det ska fungera, men så har vi omvandla (eller kasta) vår deserialized filen till vilken typ av data som vi vill att det ska vara, som i detta fall är en lista av typ spel.

  • Vi ställ sedan in den lista som vår lista över sparade spel.



Slutligen, i linje 6, avslutar vi den här filen på samma sätt som vi gjorde i spara-funktion.


Observera: den typ av data som du kastade deserialized data kan ändras beroende på vad du behöver för att det ska vara. Till exempel, spelaren.Liv = (int)bf.Avserialisera(fil); .


Slutsats


Våra saveload skript är nu klar och ser ut så här:


Dessa är grunderna för att spara och ladda i enighet. I den bifogade filen hittar du några andra skript som visar hur jag hanterar att kalla dessa funktioner och hur jag visa data med hjälp av en enhet GUI.


Om du behöver ett försprång med din utveckling av spel och prova unity3d mallar som finns tillgängliga på marknaden envato.


Ställa in DK delar : DK slot


Admin
administratör

Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.
Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Klassiska Casino-Spel - en Komplett Enhet Projektet, casino slots enighet 3d slutföra projektet.


Inlägg av admin on sep 18, 2015 15:38:17 GMT


En DK UMA element är ett blått tryck som skapas från en UMA-element.
Denna blue print innehåller avancerade alternativ för användare att förbereda den del som ska användas av DK UMA motor för att skapa en avatar utan att skriva en enda rad kod.
UMA-element måste vara redo att arbeta med UMA2. Du måste förbereda sig för det normala sättet som krävs av UMA 2 motor.


När din UMA2 element är redo att användas av UMA2 motor :
använd "element manager" - fönstret för att skapa ett DK UMA element från en UMA2 element.
Den ursprungliga UMA2 del kommer att vara kopplade till DK UMA element.
Båda måste ha samma interna namn.
Du kan endast ändra namn på den tillgång fil från projektet.


Den UMA2 slot och dess associerade UMA2 overlay kräver att man har samma UMA material.


UMA2 använder PBR, den PBR UMA material är :
uma_diffuse_normal_metallic


Välj ett DK UMA slot med " element manager-fönstret, och sedan använda 'förbereda' - fliken i DK UMA redaktör.


Öppna tävlingar fönstret genom att klicka på "öppna tävlingar lista" - knappen. Race-fönstret kan du lägga till ett DK race ett och ett eller alla av dem för din del för att kunna använda dem under genereringen av en avatar. Du kan också ta bort DK-lopp(s) med hjälp av race-fönstret. En del utan att en ras inte kommer att användas på generation.


Gör det element som skall användas och genereras för en kvinnlig eller en manlig avatar. Du kan göra det för att användas av 'både' av dem, men är inte det mer vanlig användning av ett spår.


Det är den första viktig inställning i en del konfiguration, det avgör vilken typ av DK överlägg att denna plats är i stånd att använda.


Overlay-typ används också av "element manager" för att sortera element under utarbetandet av DK bibliotek lagras i de olika tävlingarna och i 'DK UMA spelinställningar" för ditt projekt.


Kött :
fötter, ben, bål, händer spåren av den nakna modellen måste vara konfigurerad som en "kött" overlay typ. Att göra så att de kan dela samma "kött" overlay och färg (färgen kan vara automatiskt genererat eller vara beroende av en färginställning, se kapitel D och H för mer information).


Ansikte :
faktiskt, UMA 2 använder 2 typ av huvud slots.
Den första är en komplett huvud, inklusive mun, ögonlock, öron och näsa i en enda maska.
Den andra består av flera maskor.
Huvudet av en avatar som består av en enda 'ansikte' kortplats (för att placeras på "huvudet" plats, se nedan om "plats" i en kortplats) och flera "ansikte" och ansikte+elem slots.
Med '+ 'elem' ansikte slots har att placeras på motsvarande plats :
En mun som är av overlay typ "ansikte+elem' och dess plats måste vara inställd på 'mun'.
Öronen är av overlay typ "ansikte+elem' och platsen måste vara inställd på 'öron'.
Ögonlocken är av overlay typ "ansikte+elem' och platsen måste vara inställd på 'blinka'.
Och så gå på för resten av ansiktet element.
Om "ansikte+elem" slot är utformad för att vara knuten till ett överlägg, är det bättre att länka denna överlägg till facket, se nedan om den länkade alternativet overlay.


Hår :
om din slot är en hår-element, överlägg typ måste vara en " hår " och dess plats måste vara 'hår'. Håret slot är troligen i samband med en överlagring, så det är rekomenderad att kontrollera och koppla det till spåret med hjälp av den länkade alternativet overlay.


+elem :
hår moduler kan läggas till en avatar under generationen. Håret modul facket har för att vara av "hår+elem' overlay typ och dess plats är "hair_module" anatomi del. Samma som "ansikte+elem' slots, det kan ha ett samband overlay. Om det är fallet, lägga till den via länken alternativet overlay.


Den 'ögon' overlay typ är gjord för ögat globes slot (utan ögonlock). Dess plats är 'ögon'.


Om 'bär' overlay typer :


De bestämmer den typ av DK överlägg används av en förslitning slot som en tröja eller byxor under slumpmässig generering av en avatar med hjälp av DK UMA redaktör.


En förslitning slot är i allmänhet av samma "plats" namn än det är overlay typ.


Att välja en nötning overlay typ för din slot kommer att visa den "vikt" - menyn. Vikten av en enarmad används under beredningen av inrättandet av din avatar(s) i 'skapa' fliken editor och generator använda den för att välja slots och överlägg för att generera.


"Byt ut köttet anatomi del av detta en" knapp :
i vissa fall kan din slitage slot är helt täcker en "kött" slot, du kan ta bort "köttet" slot under den generation genom att aktivera "byt ut" - alternativet i din valda bära spår.


"Dölj alternativ i de olika bär spår:
att välja en nötning overlay typ kommer att visa 'dölja' alternativ för att förhindra motsvarande slots att vara bortom nät av slitage slots.


Huvud :
du kan ta bort öron, mun eller hår och hår moduler, skägg och krage.


Överkropp:
du kan ta bort den på axlarna, benen, bälte, band arm, handled, krage, dolken och ryggsäcken.


Ben:
du kan ta bort bältet, benet band och underkläder.


Händer:
du kan ta bort ringar och handleden.


"äldre" slots är slots läggs till avatar av en "äldre" slot.
Det är som krävs för en äldre spår av att ha en "länkade objekt' som tilldelats det för konsistensen.


Exempel 1 :
En T-shirt kan låta visas några polygoner av mesh av bålen kött. Att fixe att du kan ta bort nät av bålen kött med hjälp av "byt ut köttet anatomi del av detta" - alternativet, att ta bort armarna på samma gång, resultatet är unvisible armar. Inte ett korrekt resultat.
Du kan fixe att problemet med den äldre slot alternativ, tilldelning av vissa vapen slot som ska genereras för det avatar.
Klicka på 'använder äldre slot(s)' - knappen, och välj sedan spåret att vara arv slot.


Exempel 2 :
lite långt hår kan vara designedd av 3D-artist för att användas med ett andra spår som en binda. 2 slots är åtskilda eftersom håret med hjälp av en textur och färg, bind med en annan konsistens och en annan färg. Tilldela den binder, som ett arv slot att håret slot.


Exempel 3 :
arvet slot alternativet kan vara användbart för att generera några tillbehör för avatar. Ett bälte kan ha en väska som är kopplade till det som ett arv slot.


"Platsen av ett spår är" anatomi del " för slot att genereras. Du kan skapa en ny "anatomi del", för att göra det måste du gå med i 'DK-motor' meny 'förbereda' - fliken (se H kapitel för mer information).


En slot behöver en 'plats' som kommer att genereras. Klicka på "välj" - knappen för att visa listan över alla "anatomi del hanteras av den nuvarande generator preset' (läs mer om den generator som presets i kapitel H).


Under generering av en avatar, bara en slot genereras för varje " rum " (anatomi del) och sedan en DK överlägg är en generation för det, beroende på den länkade overlay.


"overlay" (den länkade overlay) :


Den länkade overlay(s) används som generator för att skapa en lista med de associerade överlägg utformade för att användas med den valda DK slot. Sedan ett överlägg som är markerad i listan och tillämpas på slot.


Nästan alla 'bära' slots har en tillhörande overlay.

Den "kött" slots inte använda länkade bilder.


Kontrollera om skrivaren är kopplad till ett överlägg, det enklaste sättet att göra det på är att skriva namn på den plats i sök-fältet för "element manager" - fönster.
Var noga med att visa listan överlägg för att kunna kontrollera om ett överlägg som har samma namn som slot.




Så, låt oss se, vad vi har är: köp (buy klassiska casino-spel - en komplett enhet projektet genom att unitydev på codester. Klassiska Casino - spel- combo 3 i 1: jacks or better, blackjack och spelautomater enhet (behöver inte kunskaper i programmering! ) på casino slots enighet 3d slutföra projektet